Resepi Biskut Chipsmore

Resepi Biskut Chipsmore. Nama yang sebenar adalah biskut coklat chip, tapi disebabkan sekali bite seriously rasanya sebijik macam chipsmore butterscotch. Buat kek guna biskut chipsmore ialah jawabnya.

LOVE TO SHARE Resepi Biskut Coklat Chip Lebih jimat dari GST.
LOVE TO SHARE Resepi Biskut Coklat Chip Lebih jimat dari GST. from mazmohd.blogspot.com

(letak 3 cawan dulu.) 1 cwn tepung jagung. Actually, resepi yang di share tu adalah resepi cupcake chipsmore. 1 sd teh garam halus.

Resipi biskut chipsmore a.k.a biskut coklat chips haish.dah janji ngan korang nak wat entry tentang satu resipi biskut yang aku take one kat kedai menjual barang barang kuih/kek tu kan. Gaulkan lagi dan kacau rata semua bahan di atas kecuali cip coklat. Resepi biskut choc chip ala famous amos.

Biskut ini dibuat pada sambutan hari raya haji yang lepas. So senang kita buat benda ni. Merialisasikan permintaan anak dara saya yang sangat2 suke ngan biskut chipsmore.kalo beli yang beso tuh, dia sorang jek makan, sekali rap.so senang kita buat aje lahhh.bahan2 pun tak susah, dan bajet pun kecit jerk.makan sampai lebam.hahaha.resepi asal adalah dari blog masakan, tp saya alter ikut rasa sendiri.

Tapi, Cikla Saja Je Tambah Lagi Satu Perasa, Kita Try Oreo Juga.


Kalau nak lagi senang guna blender pun boleh, asalkan bebas bau bawang dan cili ye. Saya hanya akan makan biskut famous amos yang dibeli oleh anak anak. 1 cwn planta/1 ketul butter.

Dan Biskut Ini Adalah Resipi Baru Yang Dapat Dari Buku My Resipi* Abang Yang Dapatkan Resipi.


Resepi chipsmore friday, may 2, 2014. Bila dah sebati, baru tambahkan pula 2 cawan cip coklat. Merialisasikan permintaan adik saya yang sangat2 suka dengan biskut chipsmore.

Inilah Resepi Yang Saya Cari Cari Selama Ini.


Resepi kek biskut chipsmore yang dikongsikan oleh lyana laa‎ di laman facebook ini memang mudah sangat. Mana tahu kalau anda mahu menyediakannya di hari raya nanti. 1 sudu kecil garam halus.

Sumber Resepi Dr Fb Mastura Yasak.


Biskut ni adalah yg pertama sekali terlaris raya ari tu. Campurkan dengan chipsmore yang telah dihancurkan~ketepikan. By the way, thanks tuan punya resepi sebab share resepi senang gila.

Merialisasikan Permintaan Anak Dara Saya Yang Sangat2 Suke Ngan Biskut Chipsmore.kalo Beli Yang Beso Tuh, Dia Sorang Jek Makan, Sekali Rap.so Senang Kita Buat Aje Lahhh.bahan2 Pun Tak Susah, Dan Bajet Pun Kecit Jerk.makan Sampai Lebam.hahaha.resepi Asal Adalah Dari Blog Masakan, Tp Saya Alter Ikut Rasa Sendiri.


Mana2 resepi yang memikat selera aku anak beranak akan tersimpan kat galeri resepi kat sebelah tu. Resepi kek chipsmore super sedap untuk menambahkan lagi kesedapan kek yang simple ni, anda boleh buat topping coklat leleh, dan campur lagi dengan taburan bahan tambahan. Gaulkan lagi dan kacau rata semua bahan di atas kecuali cip coklat.

LihatTutupKomentar

ads1

close